Paulie Bleeker.

Jag mår illa.
Jag har ätit förmycket idag. Egentligen förlite, men förmycket för mig. Tre mackor, en kopp te och ostbågar. Det funkar inte. Nyårslöftet var att inte äta massa skit. Nu får det tamefan bara vara nötter och sånna prylar på vardagar. Lite chips någon dag, visst. Men nä, jag mår inte bra nu. Jag tycker om hungerkänslan, den får mig att känna mig bra.
Jag fick fint sällskap inatt, och idag, av Bleeker. Jag behövde kramas lite.
Imorgon är det.. Onsdag, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill verkligen hitta på något. Skiter fullständigt i vad, umgås bara. Så, hitta på något?
Jag måste nog städa mitt rum förresten. Det ser.. förjävligt ut. Och så måste jag duscha. Men det får bli imorgon.
Nä, jag är rätt trött tror jag. Även om jag myst hela dagen i sängen.
Blir OTH nu, och min säng. Ensam inatt.
Night!

Kommentarer
Postat av: Hanna

You just got to love OTH ;)

2010-01-08 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0