Missguided ghosts.

God morgon!
Jag har tydligen inte orkat skriva in min mail och lösenord och skriva några rader på sistone. Men nu gör jag det. Och ska försöka bli bättre på det. Ska försöka fixa mig design också.
Det är tydligen 2010 nu! Och jag har några löften jag också. Och de är att;
Inte äta så jäkla mycket, för det här fungerar inte My.
Träna, börja simma eftersom jag inte kan springa längre pågrund av knät som bara sviker hela tiden.
Godis och pryttlar får inte finnas. Kanske någon gång på någon helg, men nej, helst inte. Vindruvor My.
Jag måste hämta mitt te nu, som står i köket och är min frukost. Som säkert är kallt nu..
Jag tror det var allt. Än sålänge.
Jo just det, inte sitta vid din nedrans dator så mycket.
Klar tror jag.
Inatt, kunde jag inte sova. Jag låg uppe till sju imorse och tittade på månen som försvann bakom träden. Jag låg ioförsig i min säng hela dagen igår. Jag gick upp en gång för att gå på toa, mer var det inte. Jag åt ingenting. Jag såg på filmer; Juno, åtta O.C avsnitt, fyra Andra Avenyn avsnitt, sju One Tree Hill avsnitt, The Notebook, The Holiday och  Bröderna Lejonhjärta. Och jag ska göra samma sak idag. Fast jag måste duscha, och sen kanske göra en vän sällskap. Jag behöver sällskap.
På nyår, så var jag hos Jonull på Lidingö. Och på tolvslaget, stod vi i hans hiss. Från fem i tolv till halv två. Man fick visst bara vara fyra i hissen som vi var sju i. Men det var nio trappor upp, vi orkade inte gå! Där stod vi iallafall. Jag, Pelle, Nappe, Sofia, Madde, Anton och Angelica. men det gick ingen nöd på oss, iallafall inte den första halvtimmen, vi drack champagne och kramades. Men sen gick det utför, tårar, skratt och avtagna underkläder haha. Men brandkåren kom efter någon timme och fick bryta upp den jäkla dörren, och det tog en halvtimme för dem. Men kul vare, helt klart! En nyårsafton jag sent kommer glömma.
I julklapp fick jag förresten världens finaste moppe. Jag kanske har sagt det? Strunt samma.
Nu tänkte jag nästan gå och lägga mig igen, och se på Ladder 49.
BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0