Maybe tomorrow.

God morgon, skulle egentligen vilja säga god natt, men det får jag tydligen inte. För det är något dumt påhitt att jag ska gå till skolan nu. Och jag har inte kunnat sova, visst, någon timme, men det räcker inte. Jag missade min buss till mitt sovsällskap igårkväll, så jag fick sova själv i min renbäddade säng i mitt städade rum.
nu börjar jag min sista termin på Vanstaskolan iallafall, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. För jag kommer nog sakna det endel även om jag tycker det är så skit. Nä, nu måste jag göra mig något snyggare.
Tack så jättemycket Christoffer för kodningen av min design. Nu känner jag det lite mer roande att säga hej. Yeye, se ya'll later, friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0