Hear you me?

Oj vad allt bara blir fel hela tiden nu. Inget är som jag skulle vilja ha det. Jag har inte en krona, så jag kan inte köpa mig lycklig heller. Jag har heller ingen att tycka om för den personen vill inte ha mig, eller ännu sämre, vill ha mig men inte något med mig. Jag saknar min storesyster, världens bästa vän som flyttar ifrån mig. Jag har ingen ipod och inga hörlurar, så jag kan bara lyssna på musik på min telefon i en stund, för att sen börja tänka på att spara batteri. Mitt hår är inte snyggt längre, ska dock få mina fina dreads snart och hoppas på att bli snyggare då. känner mig allmänt ful. Kan inte träna fotboll för att mitt jäkla knä inte vill och har inte velat på några månader. Jag hatar snön, jag vill iallafall ha sol så jag kan använda solglasögon. Jag vill få iordning mitt (Linns) rum så att jag kan begrava mig själv därinne med min lila vägg. Min dator tillåter mig inte att se på filmer på den, så nu när jag sett klart mina fyra säsonger OTH-boxar så kan jag inte titta på de tre andra jag har på datan. Saknar mina kusiner i Västerås också, hela familjen Thelander. Skolan tar redan slut på mina krafter, och vi har inte ens börjat med de nationella proven. Måste välja gymnasium nu, och vet inte ens vad jag vill göra.
Jag tycker dock så hemskt mycket om min familj. Min mamma och pappa, saknar dock som sagt min syster som flyttar till Nynäshamn med sin pojkvän snart. Har inte träffat henne på jättelänge känns det som, men hon kommer hem nu på fredag iallafall. Ska bli så sjukt mys att träffa henne. Och ett par riktigt fina vänner har jag. Ska till en i helgen och kalasa för att han fyllde nitton för några dagar sen. Har en dejt med Matilda dit, en annan sjukt fin vän. Och på söndag fyller min älskade pappa Lennart 47år, världens bästa gubbe.
Jag vill ha en festival nu, med musik, mycket vänner och låtsasvänner för en vecka, sol och alkohol. En vecka utan bekymmer. Men jag har varken råd med festival, alkohol, dreads eller ens en bulle just nu. Dreadsen är dock redan klara, eller, de får ta nästa månads pengar, så jag får vara snygg iallafall.
Oj vad ni verkligen inte behöver läsa dethär, jag ville bara få klart för mig hur mycket det är som jag vill ha, och inte kan få är, och hur mycket som är fel, egentligen bara mest mesiga prylar, men fel är det.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om du ska till Jesper så kanske vi ses där. :)

2010-01-20 @ 20:01:34
URL: http://femaleforce.blogg.se/
Postat av: Matilda

U and me babyyy!

2010-01-21 @ 08:47:39
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0