Jenny don't be hasty.

HEY!
Ovanligt mysig dag i skolan. Börjar inse hur mycket jag kommer sakna min klass, även om vi hatar varann ibland.
Var på hockey igår, Djurgprden - Frölunda och självfallet vann vi i de röda tröjorna då också. Var in med pappa och Love. Och herre min jävla skapare vad jag älskar att se min bror skratta. Så jobbigt att se när Linus alltid ska jävlas med honom så han alltid får springa upp till sitt rum och gråta. Han är så sjukt rolig den där snorungen.
Sitter och vill vara snygg, för jäklar vad inte snygg jag är nu. Ska färga mitt hår när Hanna börjar bli klar med dreadsen, dvs om någon månad typ. Ska bli så nedrans skönt att ändra lite, förhoppningsvis bli lite snyggare.
Jag känner mig dålig, ashängig. Allt snurrar, på något vis. Och ensam, men jag vet inte om jag tycker om det eller inte. Gillar att få ha saker ifred, men jag jagar efter en själ att vara med. Den kommer väl, eftersom det tydligen inte var min tur än. Äsch, jag dör inte.
Nu tänkte jag (som vanligt) se på OTH. Inte många skivor kvar nu, runt fyra stycken bara.. Yeye, sängen ropar.
Laterz!

Kommentarer
Postat av: mäx

äh lägg av! du behöver inte ens försöka!

2010-01-22 @ 22:24:37
URL: http://shehatesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0