I should've known you'd bring me heartache.

HEJEEE!
Jag sitter här i mitt städade rum, fick mig en liten chock när jag öppnade dörren till mitt rum, sen log jag för mig själv och tänkte "fan vad jag är bra". Nä, inte riktigt. Men städat är det.
Nu har jag nyss ätit en riktigt snuskig pizza som jag så gärna hade lämnat orörd.
Skolan gick snabbt, men det kommer bli en sån jävla pain in ze ass, alla dessa nationella prov.. Jag kommer ju dö för fasen. Och så ska vi åka skitskridskor imorgon. Jag hatar skridskor. Iallafall med skolan..
Vi ska till Kungsberget vecka fem eller vad fasen det var. Och vi behöver inte betala något alls. Faste, jag funtar på att prova snowboard. Känns som om det skulle vara roligare, jag kan ju inte åka skidor heller liksom.
Nä, nu ska jag göra mina hushållsysslor, dvs plocka ur diskmaskinen och sen lägga mig i min säng och se på OTH.
TJEZ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du äntligen fått det lite bättre på bloggen :)

nu är det ju inte alls lika tight mellan texterna :)

men nu saknas det bara lite bilder :)

2010-01-13 @ 15:43:57
Postat av: Frugan

Men hoj! Här i bloggen ser det iaf städat ut :D

Snyggt! Jag vill också kunna åka snowboard, ser coolt ut :D Skönt att få det gratis iaf!

2010-01-14 @ 21:31:48
URL: http://hannarautell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0