Huddle formation.

OH, HEY!
Skulle ni se mitt rum nu skulle ni nästan smälla av, iallafall om ni sett det innan. Svinmysigt förrutom att mitt skrivbord förstör hela grejen. Skit. Kanske kan slänga in någon bild imorgon, just nu orkar jag inte. Jag har iallafall städat hela dagen och därav lyssnat på sjukt bra musik hela dagen, sjukt fränt.
Nu är jag renduschad, mitt rum är städat och sängen är renbäddad. Vad finns det som är bättre än att få gå och lägga sig då? Vänta! En sak till finns det, och det är ju att få sätta på ett OTH avsnitt, och vet ni vad! Jag hittade säsong fem i Linns rum, gissa om jag hoppade av glädje! Så nu ska jag slänga på den också. Ska bara torka och platta mitt hår, sen intas sängen. Imorgon är det bara tre dagar kvar tills vi tar oss iväg till Kungsberget, hur bra som helst. Kom också på att jag inte gjorde matten idag som jag skulle. Får göra den imorgon.
Nu ska jag dra mig. Lär kasta in något imorgon.
NIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0