How do you dream?

HEJE!
Oskönt det var att sova, eller nä. Vaknade vid tolv av att pappa frågade efter telefonsladden, så hade lätt kunnat sova ett tag till. Men jag satte på mitt element och gick upp.
Nu sitter jag här och äter mackor med nutella och dricker pucko. Lyssnar på soundtracks från OTH, bättre blire fan inte. Asmys.
Jag kom nyss på att jag redan tröttnat på min design, skittråkig ju. Så får börja pilla på en ny och hoppas att Chribba vill hjälpa mig att koda den. Något speciellt som fattas på bloggen? Vad vill ni läsa?
Vad ska jag hitta på idag och ikväll då? Vad ska ni göra? Jag är rätt sugen på att hitta på något tror jag.
Är förresten skittaggad på Kungsberget nu, har ju fått låna Pontus sjukt fina jacka och byxor. Åker gör vi på torsdag klockan sex på morgonen och är hemma igen runt åtta. Ska bli sjukt kul.
Är förresten snart (troligtvis) ägare utav en ipod touch, helvete vad skönt det ska bli. Surt bara att det kommer göra mig fattig i en månad till.
Nä nu ska jag ordna till lite bilder och kanske slänga ihop en ny design.
LATERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0