Hot for teacher.

HOY!
Jag sitter och lyssnar på musik, och spöar Pontus i Röj-flaggor på msn. Ska nog ta mig in i min dusch snart.
Idag var.. trött. Gick upp vid halv sju, tog på mig mina kläder, sminkade mig, drack mitt te, ordnade håret och sprang ned till bussen. Jag är så jäkla duktig förresten, jag är redan klar med veckans matte somska vara klar imorgon, och det blev jag imorse. Sjukt bra. Hade hemkunskap också, såklart sista, segaste lektionen och vi hade teori. Fy för hela fan säger jag bara. Det är bland det tråkigaste jag vet faktiskt.
Mene, juste! Jag gör dreads, men syntetdreads! Jag vet, lite småmesigt. Men det blir billigt, eftersom min käresta kusin ska göra det. får ju då se om jag passar i det också, och gör jag det, så blir det nog riktiga sen kanske.
Det är tydligen fredag imorgon. Jag veti nte vad jag ska göra, alls. Så, hör av dig om du vill leka. Eller jo, kanske träffa en snigel, förhoppningsvis. Och träffa min syster, mer vets inte.
Nu ska jag spela med pontus, lyssna på Johnny Cash och sen duscha.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0