Gitarrer och bas, trummor och hat.

TJENA!
Ledsen för det tidigare inlägget, men läs det om du har tid, och inget annat för dig. Enligt mig är det uttjatat eftersom Jag hela tiden tänker på det, men kanske inte för er.
Det är redan torsdag imorgon och snart helg. Helgen som var var bra, men blev rätt dålig nu, bara onödig tydligen. fyra dagar med en bra människa och vackra ord blev fyra dagar utav vackra ord och svek. Struntsamma, jag får försöka intala mig själv att jag alltid får fel, alltid fel personer. Ska sluta öppna mig som jag gör, jag gör ju bara mig själv illa. Jag och människorna som gärna tar för sig utav mig, och sen kommer på att det skulle endå inte fungera, för människan spelar hellre wow eller äter sockerkaka. Nä, det funkar inte My, var med dig själv istället. Du har ju så kul ensam. Jag skulle kunna sitta här hela natten och be om en seriös själ att dela mig själv med, men jag har ingen ork till det längre. Allt jag öppnar mig för blir ju endå inte som tänkt. Ge mig något att göra, så jag slipper tänka på er svin.

Ska förresten bli bättre med bilder, har inte haft någon kreativitet på länge, men jag ska nog kunna få fram något.
Nu ropar duschen, och sängen med. Och mina pojkvänner i Tree Hill.
Night Fellows!

Kommentarer
Postat av: mäx

wow, nej tack! sockerkaka, ja tack!

2010-01-21 @ 00:01:40
URL: http://shehatesme.blogg.se/
Postat av: mäx

wow är tråkigt! och Sockerkaka är äckligt! (egentligen är det gott)

2010-01-21 @ 21:40:29
URL: http://shehatesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0