Wire to wire.

GOODMORNIN'!
Jag vaknade nyss, eller egentligen halv nio. Vaknade utav att mamma kom hem och såg det som onödigt att somna om igen för att sen vid nio väckas av klockan. Ja, jag ställer alltid klockan på runt nio på söndagar (idag måndag) för att kunna sova tidigt på kvällen. För som ni märkt brukar jag säga god natt vid runt nio på vardagar eftersom jag går upp vid sex. Hur skönt som helst då jag behöver massor med tid på morgonen.
Idag hade jag tänkt att städa, duscha och lägga rent i sängen. Ska bli så sjukt skönt att få det gjort. Vad är bättre än en renbäddad säng och en ren kropp liksom? Inte mycket som slår det alltså.
Nu ska jag springa iväg och göra mig lite frukost. Ska ta och göra slut på min nutella nu också.
Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: beatx

Jag vakna 06.00 ^^,

2010-02-15 @ 09:58:38
URL: http://blog.tvzon.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0