What are you afraid of?

TJE!
Jag slutade fem över tolv idag, hur skönt lät inte det? Och hur skönt var det inte? Underbart! Lika onödig dag idag som alla andra dagar. Projekt första då vi inte gör något, sen so då vi aldrig gör något och sen idrott som vi körde lite turenering på. Sen var det hemmåt!
Uäh, har inget roligt att berätta idag heller! Förrutom att jag har hittat massa prickar i mitt ansikte, på halsen och på bröstet som kliar utav bara fan! Asläskigt.
Andra Avenyn imorgon också, sjukt bra! Ska ta och tanka hela säsong ett nu tänkte jag, så ska jag ligga och kika igenom dom sen, mums.
Nu måste jag snart hoppa in i duschen och sen sova.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0