Are you still having fun?

Vilken kanonfredag! Lika rolig som de brukar vara när jag sitter hemma och hoppas att något ska ske.
Skolan har iallafall gått snabbt och smärtfritt. Var med om två rätt roliga saker, först att Niklas kom fram till mig med ett par skidglasögon och bara står där med dom i handen och vill något, så jag står där och säger "men va?" flera gånger om, och så säger han "här, du ska låna de!" "jaha, men va, vem har sagt det haha?" säger jag då och får svaret "Mikaela och Eric sa det, så här!" "hahahaha, jaha! tack då." Så fick jag de i handen och ett leende på läpparna. Sen så igår, så hade en grabb i min klass choklad jag ville smaka av och han sa "ja du får imorgon." så idag när jag kom på det och han precis hade sprungit runt hörnet så jag inte såg honom mer så skrek jag "JOCKEEEE!!!" och då kommer han där med den jävla chokladen i handen haha! Sjukt kul tyckte jag. Lyckades också slå Eric i huvudet med toalettsdörren när han stod där inne och tryckte i sig sina toasts och drack te haha!
Lyckades också skrapa ihop hela tre poäng på so-provet. Ska dock göra ett himmelskt omprov som jag ska få MVG på.
Nu sitter jag och pratar med Robbin, som gjort min kväll lite mer värd att överleva. Men ska snart ordna mig lite ostbågar, cola och sen hoppa upp på min säng och se på Andra Avenyn.
Ha en bra fredag mina vänner. Puss!

Kommentarer
Postat av: Robbbbbbbbbbin

Jaaaaag står i din blogg ;L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0