Life in the middle.

God kväll mina vänner! Ledsen för världens sämsta uppdatering idag men har inte haft någon ork.
Slutade skolan idag efter no-provet som faktiskt gick hyffsat bra, ett G iallafall hoppas jag på. Vi hade iallafall ingen hemkunskap och fick därför sluta typ två timmar tidigare, hur skönt som helst.
Vi sitter iallafall nu och kikar på hus på gotland och vi har hittat ett aslitet jättegulligt, dock utan pool.
På måndag åker vi ltill kungsberget också! Ska bli så sjukt kul! Så mer bilder från ännu en resa kommer komma. Önskar jag hade en egen digitalkamera, men det har jag ju inte och jag känner inte för att ta med min kamera på en resa i snön.
Juste! Får ju lov imorgon, igen. Sjukt skönt ska det bli. Så vad händer? Vet bara kungsberget ännu.
Min pappa kom hem med mcdonalds idag, mums. Blev dock jätteledsen över att de har tagit bort "skakpåsen" med krydda som man får till någon hamburgare. För det var så jäkla gott med den kryddan på pomfritten.
Oj, nu blev klockan helt plötsligt tio över tio. Ska gå och borsta mina tänder och sova lite.
NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0