You were right.

Detta har varit den mest plågsamma timmen i hela mitt liv. Jag öppnade mina no-böcker och läste första frågan och la redan då ifrån mig pennan. Men efter en kvart frågade jag Christoffer om hjälp som skickade en spelningslista med bara massa fioler och pianon på som tydligen skulle va bra att plugga till och till viss del åhller jag med så nu sitter jag och lyssnar på soundtracken till Free Willy (mina favoritfilmer ända sen jag var liten), han hjälpte mig iallafall med frågan. Nu är jag på den näst sista frågan och han har fått hjälpa mig med alla. Jag hade inte ens gjort den första frågan om han inte hjälpt mig.
Så nu ska jag göra klart det här och sen duscha snabbt som fasen och sen krypa ned i sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0