Never gonna give you up.

TJENA!
Älskade att komma hem från skolan idag, även om den varit jäkligt olärorik och lugn. Vi hade ingen so och knappt någon idrott. På idrotten var vi på gymmet, men mycket blev det inte så vi sprang lite på banden och sen kom de och sög bajs ur cafet bredvid så det luktade bajs och vi begav oss därifrån.
Mitt sommarlov börjar arta sig, ser ut som om jag och ett par skolkamrater drar oss till Gotland i en vecka och partajar gärnet i ett hus vi tänkt hyra, med pool. Det ni. Sen förhoppningsvis någon festival eller två.
Imorgon börjar jag nio! Jäklar vad skönt. Fast jag börjar inte ens då, eftersom jag och alla andra kamratstödjare i nian ska umgås då.
Nu äter jag popcorn och pratar med Nathalie. Ska snart hoppa in i duschen och sen ned i sängen. Imorgon måste jag tamefan plugga!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0