Touch me, I'm going to scream.

HEJE!
Vilken jäkla skitkväll. Har bara suttit här, och sett på OTH som är slut nu. Kikade ett avsnitt av säsong sex på internet, och bara därför finns inte avsnitt två, så kan inte titta vidare nu. Måste tanka säsong sex och sju. Tycker lite bättre om Lucas nu, men endå inte. Känns som om han tar Peyton i andrahand nu när han inte har Lindsey. Struntsamma, Peyton är bäst.
Jag är sjukt trött, så ska nog bädda ned mig i sängen och se på någon film. Vill se En kärlekshistoria, så ska nog ta in mina äpplens bärbara och dra över den på ett usb-minne. Vill ha lite nya filmer att se på, någon ni har att rekomendera? Vad som helst.
Imorgon är det söndag, äckliga söndag. Ska nog städa och fixa lite då så jag får den att gå. Har nationellt prov på tisdag och torsdag i svenska, fyfan. Ska ladda med mycket bra musik på ipoden till det så jag kan få tre timmar att gå om det blir jobbigt.
Nu är jag sådär sjukt kissnödig igen. Så ska uträtta det problemet och sen krypa ned under mitt täcke. Får se vad det blir för film, känner för att gråta lite.
Sov jättegott när ni väl ska sova, puss mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0