Too much of nothing.

Mornin' sunshines!
Dricker mitt obligatoriska morgonte (dock bara innan skolan när jag har tid och det inte finns oboy). Idag är det fredag, hur skönt som helst! Ska som jag kanske sagt tidigare träffa min vän Pelle. Så det bär av till Farsta ikväll.
Ser ut som om det blir kungsberget på sportlovet iallafall. Grät och sa "men antingen sitter jag hemma på lovet och så får ni lägga dom sexhundra på en festival åt mig i sommar istället.." när jag pratade med mamma och pappa och de var lite fram och tillbaka men slutade med "du borde åka, både Linus och Love kommer ju bara sitta hemma vid datan så åk du. Pengar till festival kan vi nog ordna då.." YEY. Fasen vad kul! Så Sanna slipper åka snowboard själv. Nu ska jag bara leta fram något att åka i..
Jag har soprov idag och jag känner mig minde förberädd då jag inte ens tittat igenom mina papper som jag fått av Jörgen. Struntsamma, det ordnar sig.
Juste, det ska ju bli snöstorm imorgon?! Får hoppas att jag kan komma hem från Farsta då, annars får jag slå läger där.
Åh, jag hann titta igenom nio Andra Avenyn-avsnitt igår. Så jäkla bra! Känns som en helt annan serie när man kikar från början. Men så bra. Kims sjukhuskompis Adam är ju inte speciellt ful, och Kim är inte speciellt illa pinkad han heller.
Nu måste jag klä på mig och springa ned till bussen snart.
LATERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0