There were some red faces at headquarters.

HOLA!
Jag stängde just ned msn och tänkte gå och duscha, men innan så tänkte jag svara på en kommentar.
Undrar förresten om någon vet om Fakie For Nothing har något nytt? Tror dock de heter Myoh nu. Så jäkla bra ärom. Ska googla lite och hoppas jag hittar något. Har nyss (i typ tre timmar) ordnat med albumbilder, album, sångnamn och artister på ipoden, så nu börjar den se fin ut. Yeye, ska klä av mig och ställa mig i duschen nu, sen sova.
God natt mina käresta!



Postat av: J
haha omg vilket tempo! xD
fan va gott med chips och dipp, får man verkligen ha det? :o

SV: Haha åja! Chips och dipp fick vi ha, trodde iallafall vår lärare, bara det inte prasslar. Så vi ska dra med oss en skål och sen sitta fyra stycken och smaska på det haha.

Kommentarer
Postat av: Nati

Dom spelade i västerås i fredags, riktigt bra ärom :D

2010-02-21 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0