Stormy weather.

Alltså jag är så jävla trött nu, så jävla trött på den här kylan!
Jag kom hem för tjugo minuter sen, för tjugo minuter sen! Ska man behöva komma hem från skolan vid fem?! Jag har suttit och lyssnat på någon grabb hela dagen, och han kan nte ens låta mig gå fem minuter tdigare för att hinna med bussen! Så jag får gå vid kvart i fyra då bussen precis gått, jag får gå hela vägen till centrum från kyrkan och stå där och vänta i en hel jäkla timme! Jag har fortfarande inte några fingrar att känna.
Och imorgon har jag engelskaprov, hur i helsike tänkte han att jag skulle hinna plugga till det då? Det hinner jag inte, och orkar för den delen heller inte. Skit.
Världens mensvärk har jag också, inte skönt någon stans. Så nu skiter jag i engelskan och går och ser på Andra Avenyn. Tanka tre säsonger OTH ska jag faktiskt göra också, ni anar inte vad jag saknar det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Britt-marie

Varför leker du modell för?

2010-02-23 @ 22:14:22
Postat av: maxi

haha jobbigt att jag va i centrum typ då och skulle hem ;D

2010-02-23 @ 22:35:32
URL: http://shehatesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0