Sticks 'n' stones.

HEY YOU!
Kom nyss hem efter att ha varit och lämnat Nathalie på halva vägen. Vi såg på lite köping och Little miss sunshine. Asmys. Somnade dock ett par gånger, så sjukt trött är jag, så ska tanka lite låtar och slänga in på ipoden sen slänga mig i sängen.
Helvete vad Landfjärden är mysigt såhär på nätterna förresten, tyst och kallt, mörkt men endå så ljust utav all snö. Ska nog ta och gå ned till vattnet/isen imorgon och fota lite, var längesen. Faktiskt ett helt år sen det var snö.
Drog förresten in fyrtiofem besökare och hundranio sidvisningar idag, crazy. Antar att jag måste tacka Pelle och Jonathan för en del haha.
Nä nu ska jag slänga ut katten och borsta tänderna.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0