Spider's web.

God morgon!
Jag sitter och dricker te, med en jättelång sked för att jag inte hittade någon annan, och jag är bajsrädd att jag ska slå till dendär nedrans skeden och ha ut allt te på mitt tangentbord som hänt typ fyra gånger tidigare.
Yeye, idag är det torsdag och jag ska laga fiskburgare på hemkunskapen med Christoffer. Blä. Men Inga såg det nödvändigt så då är det väl bara att göra som hon säger.
Imorgon är det fredag! Hur skönt som helst, vet inte alls vad jag ska göra förutom att träffa Pelle, imorgon. Är ganska assugen på party nu, var så jäkla längesen. Men inte det som några i min skola ska ordna, för jag vill varken partaja med de eller är bjuden, för att någon elak jäkel sa att det var jag som sa att de inte fick komma när vi skulle ordna party, men jag kan la ta på mig det eftersom det tydligen är någon som inte orkar stå för det och jag vill endå inte komma. Så varsågod, äckel, you owe me a favor.
Jag har soprov imorgon, och jag vet inte ens om det är första eller andra världskriget vi håller på med, bra My, bra. Nu måste jag snart springa ned till bussen.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Chribba

Jag förstår inte hur du kan vara skeptisk mot fiskburgarna, de blev ju awesome?

2010-02-18 @ 16:29:14
URL: http://www.chribba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0