So smash the glass that's left of me, just because I lost the key.

HEY YOU!
Min lillebror Linus kom in för en kvart sen och bad om elementet, men jag sa nej och då la han sig på min säng och nu sover han.
Såg nyss på min lastfm att jag har på mindre än ett år spelat 20641 låtar, från bara min spotify, och det har jag bara haft i något halvår, om ens det. Annars är allt annat skrobblat från lastfms egna spelare. Sjukt mycket musik. Och högst upp på den listan står Kings of Leon med 1154 spelade låtar.
Det är iallafall FREDAG! Och jag har nog något att göra för en gångs skull. Ska nog ta mig till ösmo och träffa lite människor jag inte brukar träffa.
Edit: Fast ne, jag ska nog inte dit. Och vi verkar inte få någon lokal.
Och på söndag har vi troligtvis lokal, asfränt!
Skolan gick snabbt. Har haft bild, so, svenska och matte, och vi har inte gjort något alls på de lektionerna. Duktiga!
Nä nu ska jag försöka få tag på Andreas och sen höra om vad kvällen har att bjuda på.
Ha en helbra fredag!
Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0