Slow dancing in a burning room.

HEJE!
Jag sitter och skrattar åt min och min pappas konversation på facebook om att någon katt hade bajsat i duschen imorse och att han hade kräkts, "kladdigt jävla bajs som luktade satan!". Hahaha, fy för fan vad min pappa är fin.
Hade ju nationellt prov i svenska idag, och jäklar i min lilla låda vad svårt det var! Hann nästan klart iallafall, hade bara sista frågan kvar. På torsdag har vi en tre timmars lång pryl med svenska igen då vi ska skriva någon uppsatts tror jag det var. Matte prov hade vi också, det var ännu svårare, men jag var godkänd redan på A-delen så det var lugnt.
Sitter och kikar efter nån hyffsat billig jacka och byxor att åka i. Har hittat en rätt sjukt snygg för etttusenniohundra ungefär, en gul med bruna stjärnor på armbågarna. Och ett par bruna byxor till, men pengar är inget jag har mycket utav nu.. Som om jag brukar ha det liksom, ne.
Nu ska jag kika vidare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0