Scream.

Hey you!
Damn, jag har sjukt ont i magen. Mamma och pappa kom hem med mcdonalds för en halvtimme sen och det tröcks ned i magen. Nu är den hård och stor. Magen alltså.. Nu blev jag jättekissnödig också. Så, jag ska kissa nu.
Det var skönt. Tror magen mår lite bättre bara därför. Kanske inte.
Jag blir en ipod rikare om någon eller några dagar. En touch, tredje generationen 8GB, -sjukt- fränt! Ska försöka prata med killen och se om han kanske har tid att ses och byta prylar redan imorgon, skulle vara asbra för då har jag den med upp till kungsberget.
Nu tänkte jag hitta något att ta på mig imorgon och sen krypa upp i min säng och fortsätta se på några OTH avsnitt.
Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0