Only you.

Jag sitter och väntar på att min granne Nathalie ska bli klar hemma så hon kan springa över hit och se på film med mig. Vi ska se på någon (förhoppningsvis) bra film, äta massor med godis och dricka cola. Och snacka en himla massa skit såklart. Det är nog det vi gör bäst.
Imorgon är det måndag, och jag är ledig! Hela min skola är ledig, iallafall högstadiet. Men får väl ta den måndagen som en söndag och städa rummet, för det behövs verkligen. Det är dock inte så stökigt, men grisigt.
Åh, såg att HIM spelar på Pier Pressure i Göteborg i sommar, och jäklar vad sugen jag är. Vet också att en så sjukt snygg kille jag pratar med borde ta sig dit, så då jäklar ska vi ta och ses. Är så jävla sugen på festival nu. Människor, alkohol, musik och sommar. Massa umgänge och kärlek bara, så himla fint.
Nä nu måste jag springa iväg och fixa lite.
Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Chribba

Nu är ju jag inte såhär insatt, men skulle inte ni ha någon fest i någon lokal,typ... nu? :O Eller är det bara jag som är allmänt efterbliven? :)

2010-02-14 @ 20:13:08
URL: http://www.chribba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0