Never forget you.

GOD MORGON MINA ÄLSKADE!
Jag sitter nu i skolan med Max, Mikaela och Eric i Johns grupprum med varsin dator, asfränt. Vi sitter och tittar igenom bilderna från kungsberget och snackar om att åka på sportlovet, måste dock ordna kläder till det, om inte Pontus vill låna ut sina igen dvs haha. Sjukt sugen.
Hade nyss klassråd och fick reda på våra grupper till nationella proven, och jag är nöjd. Fick också reda på att vi är lediga på måndag! Hur skönt som helst.
Vet inte om jag har så mycket mer att säga just nu, har säkert det när jag kommer hem. Tänkte slänga upp två bilder från kungsberget igen. Och de är oredigerade och kopierade från facebook, därför de inte ser så jättebra ut, men jäklar vad jag gillarom.
Ses på stan!

Kommentarer
Postat av: J

lycka till på provet!

2010-02-09 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0