Move your feet.

MORNIN'!
Det är måndag nu, som ni säkert vet och jag har lust att gråta. Och det är tydligen TJUGOTVÅ MINUS här ute på landet, det är ju helt sjukt! Lika sjukt som att jag hade HUNDRAFJORTON BESÖKARE igår! Jag trodde inte mina ögon när jag tittade på min statestik igår. Större än Kissie snart! Pretty awesome ha?
Nu kom mamma upp för att hennes buss inte gått, troligt att våran kommer då. YEY, kanske blir hemma alltså! Skulle inte vara speciellt oskönt alls. Då ska jag ta och städa och faktiskt göra klart mina no-anteckningar så jag har något till provet. Och det ser ut som om jag får packa ned mina solglasögon (om jag nu ens kommer till skolan), för det är asblått på himlen. Det får en ju att må något bättre i all dessa snö. En sak jag inte gillar är att man får snö i skorna när man går där de inte progat, ja, snö upp till låren till och med. Det är förresten ljust ute, kan ni tänka er att för någon månad sen var det mörkt när vi gick upp till skolan, till och med när vi kom hem nästan.
Uh, jag måste snart sätta på mig mina skor och trampa ned till bussen för att stå där och märka att den inte kommer och då går upp med frusna fingrar och röd näsa med näsborrar som fryser när man andas in lite hårdare, fresh.
Nä nu måste jag packa min väska.
Ha en hur bra dag som helst mina vänner. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0