Love in theory and practice.

God morgon!
Min klocka ringde för två timmar sen, men endå vaknade jag nu.
Igår gjorde jag inte mycket alls, var med Pelle och kom hem från Pelle. Annars satt jag bara vid min dator, tänkte slänga in ett inlägg men slutade lika snabbt som jag började.
Imorgon är det skola och jag tror jag har två prov denhär veckan i engelska och no. På no'n får vi dock ha anteckningarna. Men jag har inga så jag måste sätta mig ned och göra allt vi ska ha gjort redan.
På tisdag ska tydligen jag och alla andra kamratstödjare iväg till kyrkan på någon 'kurs' hela dagen, men jag klagar inte, för vi får ju sovmorgon och slipper skolan.
Uäh, jag vet inte vad jag ska säga.. Värsta bloggtorkan nu. Ledsen för det, bättre tider kommer kan jag ju lova.
Nu ska jag ordna fram lite mackor och oboy och sen sätta mig i min säng och se på massa Andra Avenyn avsnitt.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: angie

Ja typ! Väldigt fin är den iallafall!:)

2010-02-21 @ 15:12:04
URL: http://arouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0