I will follow you into the dark.

Jag blev hemma idag, ondare i magen är svårt att ha.
Ska snart sätta mig med mina noböcker i knät och ordna anteckningar till imorgon. Missade engelskaprovet idag men det var väl lika bra, får ju tid på mig att plugga då också.
Jag hittade nyss VÄRLDENS snyggaste skor som du kan kika på HÄR! De är från Rock and Candy som har en massa snygga pryttlar. Synd bara att de kostar runt nio hundra kronor då jag är lika fattig som alltid. Jag måste verkligen köpa mig ett eller två par nya skor då de flesta tror mina knäproblem kan vara för att jag i stort sett lever i mina fyra par converse och har gjort i fem år nu. De har ju inte någon speciell sula, men enligt mig är det bland det skönaste man kan sätta på fötterna.
Nu måste jag sätta mig på mina noböcker.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0