I like what you say.

God kväll!
Ledsen för en sjukt dålig uppdatering. Men jag har knappt varit hemma känns det som.
Igår var vi på kungsberget och åkte skidor (jag snowboard). Och Helvete i fan vad roligt det var! Första gången jag åkte snowbord, och det gick bättre än förväntat! Så ska helt klart köra vidare med det och skaffa lite skills. Vi tog runt sexhundra bilder igår, så ni lär få se ett par stycken, kanske här, kanske på facebook. Men någon ska upp här, ni ska iallafall få se hur sjukt snygg jag var (med Pontus kläder) som var jättestora, men snygga och sköna.
Damn vilken träningsvärk jag har förresten! I i princip hela kroppen, men mest överkroppen, armarna och ryggen typ. Men så värt det!
Nu är jag helt slut, inte sovit många timmar de senaste två dagarna alls. Så tänkte ordna fram lite godis och ostbådar och lägga mig i sängen och se på OTH. Händer det något får ni gärna höra av er.
Slänger upp en bild från igår på mig, tror det är innan vi gav oss upp i svarta backen, eller så sitter jag i den, vet inte riktigt.
Herrå!



Kommentarer
Postat av: J

fan vad snygga kläder!

2010-02-07 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0