Holiday.

Godafton!
Klockan är kvart över fem och det är lördag. Vad ska mina vänner hitta på ikväll? För jag har inte den blekaste och känner inte för att sitta hemma. Så, dra mig med på något.
Jag har fortfarande världens träningsvärk i mina armar, sjukt. Kissnödig är jag också (as always) så ska springa iväg och göra mig av med apelsinsaften och tet jag druckit idag. Sådär!
Jag vill duscha och klä på mig, sminka mig. Och sen åka iväg och dricka min sista cider och två äckliga öl. Och träffa bra människor såklart, men det är ju en självklarhet. Är så jäkla trött på att bara sitta hemma på helgerna.
Veti nte vad jag ska säga mer.. JO! Jag har bara ett avsnitt kvar på säsong fem kvar nu. Buhu. Jävla skit-Lucas, blir så jävla ledsen.
Yeye, ska försöka hitta skivor så jag kan bränna säsong sex. Så det är väl vad som får hända ikväll om jag inte åker iväg som det inte ser ut som om det kommer hända nu.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0