Hard to swallow.

Jag far nog inte iväg iallafall, jag är trött och träffar hellre någon och ser på film med. Men verkar inte finnas någon sån. Vill du bjuda mig på film och sällskap så snälla gör det, jag skulle tycka om det.
Jag sitter och lyssnar på You Me At Six nya album som släpptes för inte så längesen, och jag måste säga att jag gillar det. Får så jäkla mycket minnen från Paramore i november då You Me At Six, Paper Route, Now, Now Every Children och Kadawatha (tror det stavades så) spelade som förband. Oj vad jag saknar att så få stå där med okända människor och svettas, gråta, skratta, dansa och sjunga. Och den kvällen var så jäkla fin, för vi hittade så sjukt fräna människor att stå med, okända människor som det kändes som om vi kännt hur länge som helst, från Luleå var de. Längtar så mycket till sommarens festivaler, men vet fortfarande inte vilka jag ska gå på. Vilken/vilka ska ni gå på?
Nu blev jag taggad på att röra mig hemmifrån igen, vad fan. Får höra om det är värt att åka till ösmo och sova borta eller inte, om inte så slänger jag kanske in något senare.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0