Goodbye my almost lover.

HELLO!
Jag har slut på hälsningsfraser som är snygga i textstil, så ni får samma hela tiden vilket ni säkert märkt haha.
Jag lyssnar på min döbra spelningslista och längtar efter en ipod att lyssna mer på den i. Har länkat den längre ned under Länkar så ni kan lyssna på den med, lyssnar dock mest på låtarna under Kings and queens med 30 seconds to mars. Där jävlar har ni bra musik. Och alla är med i OTH.
Ska snart släpa mig in i duschen och bli ren tänkte jag. Dricka lite smultronsaft och sen gå och sova i min sjukt mysiga, lilla säng. Dock helt ensam, men jag överlever, helt klart. Skulle dock inte klaga om jag fick sällskap.
Matten gick.. mindre bra, men jag gjorde två tal, duktig. Får be Mikaela om hjälp imorgon. Hoppas på inomhusidrott imorgon, för då får vi dansa och det är ju så sjukt kul, verkligen -sjukt- kul.
Såg att jag har trettioen besökare idag ännu, det håller alltså i sig, puss som fan. Bara kommentarerna som saknas, tänk om jag skulle kunna få en kommentar utav varje besökare, jag hade varit gladast i världen. Så lämna gärna en, desto mindre jag känner dig, desto roligare är det att få höra något av dig! Och gärna ett namn, eller länka till er egen blogg så jag kan kika in också.
Nä usch, vill verkligen borsta mina tänder nu, så ska hoppa in i duschen och göra det.
Night people!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

AWEEEEEEEEEEEEEEEESOME DUDE!

2010-02-01 @ 21:06:58
URL: http://www.chribba.se
Postat av: Frugan

Jättestylish ny design. Totally pretty-making

2010-02-01 @ 21:46:49
URL: http://hannarautell.blogg.se/
Postat av: JD

kommentar!!:D

fast det är lite svårt att kommentera tycker jag, vet liksom inte vad jag ska skriva.

btw, jag gillar att läsa din blogg, roligt att det inte bara finns fjortisbloggare och folk som vill bli kända.

2010-02-02 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0