Good vibrations.

Hej, igen! Eller igen, det var ju typ sex timmar sen jag skrev senast.
Imorgon är det ju fredag! Det är fredag imorgon, fredag! Jag har dessvärre inte någon aning alls om vad jag ska göra.. Vad ska ni hitta på? På lördag har mitt lag hemmaturnering, hoppas fasen ni kommer och tittar! Klockan tre börjar vi spela. Dock inte jag, men mig hittar ni på läktaren eller i cafeterian. Och vad händer på lördag kväll? Jag vill umgås gärnet den här helgen! Så, vill du hitta på något hör av dig för sjutton!
Nu ska jag äta köttbullar och makaroner.
Och nu har jag köttbullar i magen. Jäklar vad mätt jag är, känns som om jag ätit hela dagen. Frukost, chips och dipp en timme senare, lunch en halvtimme senare, en bulle, hem och dricka te, tillbaka till skolan och äta köttfärssås och makaroner, hem och äta godis och nu köttbullar och makaroner, USCH.
Och jag rullade nyss ut en toarulle på tre sekunder och tjugotre hundradelar! Jävlar i mitt lilla hav!
Jag ska försöka slå det, sen hoppa in i duschen. Och sen slänga mig i min säng och se på något bra jag hittar på svt play (fin app som kom ut idag).
Simma lugnt, och sov ännu lugnare. NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0