Give me fire.

HEJE!
Jag kom hem för någon halvtimme sen. Och ne, jag har inte slutat ännu. Men vi gjorde provet, åt våra chips och var klara runt tio, och då fick vi höra att vi börjar inte förens halv två! Så vi grät och sen så kom min pappa med förslaget att jag kunde åka hem och så kunde han köra mig tillbaka sen. Så om det är många som går på hemkunskapen gör jag det också, annars struntar jag fasen i den. Sitter nu och kikar på något program på ipoden, inte den blekaste om vad det är, något från svt play. Ska nog slänga mig i sängen och kika vidare, och åker jagi nte till skolan skriver jag något snart igen.
Tack och hej, underbara tjej.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sv: Men gaaah tack :D :*

2010-02-11 @ 14:04:50
URL: http://visselsnippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0