Finding out true love is blind.

Tingeling!
Nu sitter jag här ännu en gång, tror det är tredje gången idag, shit pommes.
Min pappa är nog mindre glad på mig nu, fast bara för en liten stund när han kommer hem sen ska det nog vara över. Tror inte han gillar när vi är hemma från skolan utan anledning. Kan faktiskt medge att jag hade kunnat gå till skolan, men jag hade ingen lust att sätta på mig mina skor och traska ned till bussen i snön igen. Han ringde iallafall mig och sa "jag vill inte prata med dig nu egentligen, men vad är det för ipod du ska ha?.." osv, fint ha? Alltså en på gång, hur fint som helst! Min pappa är fin.
Yeye, jag och Nathalie drog på lite makaroner på trean och käkade dom med pastakrydda och ost, mums. Till det, smultronsaft och Heartbreak hotell! Såg lite på Hajen tre, men helvete vad dålig den är. Tänkte snart slänga på OTH avsnitt två. Vill egentligen inte, för då tar det ju slut snabbare, men jag måste se!
Fan vad onödigt det kändes att gå upp imorse, jag hade kunnat sova hela dagen om jag velat. Men istället gick jag upp kvart i sex och stod ute i tjugo minuter och frös om mina conversebärande fötter. Struntsamma, ska kika in på itslearning nu och se om vi har engelskan där som jag kan göra så jag slipper komma på efterkälken. Eller så gör jag matten istället, det känns bättre. Lär ju helt klart slänga in något senare. Förresten, hade hela trettiosex(!!!) besökare igår, och för mig är det tamefan mycket som bara brukar ha runt femton till tjugo stycken. Keep up the good work people!
Hare skit! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0