Dom hade mycket att säga.

God morgon!
Ställde klockan på nio för att få vara trött ikväll och somna lättare. Så jäkla jobbigt att ligga vaken och vänta på att somna ju.
Jag såg på En kärlekshistoria igår som jag sa, men hann nog inte se mer än tio minuter innan jag somnade. Så jag missade den bästa scenen på fotbollsplanen som alla vill vara med i. Så jäkla gullig är den.
Idag är det tydligen söndag igen, ledsen för att behöva påminna er, igen. Men jag måste nog påminna mig själv för att få något gjort här hemma. Hittade min nutella bakom datorskärmen så ska nog ta och göra slut på den snart på ett par rostade mackor. Så sjukt gott, kan inte finnas en jäkel som inte tycker det, eller?
idag ska jag som jag sa igår städa lite, och ordna massa ny musik till ipoden. Och duscha, det måste jag verkligen göra. Juste! Påtal om duscha (tvätta håret liksom), så hade Hanna fått hem håret igår! Så hon börjar dreada imorgon. Så det börjar närma sig alltså! Sjukt kul, längtar som fasen på att få i dedär och få träffa mina fina kusiner.
Nu ska jag ta och göra mig lite frukost. Ville säga "och dra på några avsnitt OTH" men det går ju inte.. Bajs.
Ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart laddar du ner oth serien? :D

piratbay eller nåt sånt? :)

2010-02-08 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0