Dance like this!

God dag!
Jag klev nyss av bussen vid landfjärden norra. Eller, nyss, jag sitter hemma och klev av för tio minuter sen. Har sen dess hunnit kissa och tagit av mig halva byxorna. Också kommit på att jag ska koka makaroner, slänga på lite pastakrydda och ost, och till det Andra Avenyn! Sugen brud.
Jag har en skada på tummen, en krigsskada. Idag när jag, Mikaela, Max, Charlie och Eric spelade badminton innan lunchen för vi hade inte annat att göra så vi sprang in i idrottshallen, så kom bollen (heter det verkligen boll?! Den är ju inte rund någon stans?) mot mig och jag skulle ta den, så kommer Mikaela och slår mig så jäkla hårt på handen så jag ställer mig med handen mellan benen och skriker och hon skrattar, och jag skrattar och så tar jag fram handen och tummjäveln blöder! Så vi skrattade lite till och sen fick Mikaela be mattanterna om ett plåster. Jag fick ett som såg ut som en rosett, jättefint. Även om det inte ser ut som en rosett nu när det sitter på tummen så har jag ju en rosett på tummen. Jag fick förresten blod på mina byxor, men det var kanske lika bra, för då måste jag tvätta dom. Skit, nu kom jag på att jag vill ha de imorgon.. Men ne, jag ska nog slänga på mig ett par mjukisbyxor och en skjorta imorgon, vi ska ju sitta och göra detdär nedrans provet i tre timmar.. Vi ska då förresten dra med oss chips och dipp, awesome. Musik, prov, chips, dipp, cola och mjukisbyxor, rätt bra ha? Vi ska dock ha två snuskiga lektioner till efter provet, vi ska ha no och -hemkunskap-, har ni någon aning om hur lång en hemkunskapslektion är? Den är typ.. jättemånga timmar! Jag lär lägga mig på golvet och sova.
Idag har varit en sjukt ogivande dag. Har haft.. fyra lektioner, egentligen fem, men vi hade ingen no. Och på de lektionerna så har jag först haft slöjd som är as slakt, sv/engelska som vi bara satt vid datan på, musik där vi bara lyssnade på noter och engelska där det inte heller hände så mycket. Alltså har jag inte fått något gjort idag, skönt. Och nu behöver jag endå lägga mig i sängen och sova känns det som.
Tror inte jag har så mycket att säga just nu, kan slänga in något senare.
Ting badring!

Kommentarer
Postat av: J

haha omg vilket tempo! xD

fan va gott med chips och dipp, får man verkligen ha det? :o

2010-02-10 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0