Article.

Hello!
Nyss hemkommen från världens alla hörn. Vi åkte först till Huddinge och kikade Last Living som tyvärr bara blev trea. Efter det, åkte vi till nynäs och.. åkte bil. Hem till Felix och drack öl, och sen hämtade vi Emma, sen iväg till Haninge för mcdonalds! Jag hittade en guldpeng i mina byxor och spenderade den på en cheeseburgare. En välspenderad peng alltså. Smakade lite på Andreas pomfritt och sen åkte vi vidare till Nynäshamn igen, mot replokalerna. Väl där hängde vi ett tag och sen åkte vi och hämtade nycklar och sen tillbaka. Ännu mera bil blev det, och sen bar det av hemmåt. Någonstans emellan hämtade vi Hubbe och Elias.
Nu tänkte jag stoppa i mig ännu mera mat och se på Andra Avenyn, är så sjukt trött.
God natt mina käresta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0