All kinds of times.

TJENAHEJ!
Jag har varken kikat OTH eller letat kläder, men duschat har jag! Klockan är fasen över nio och jag ligger inte i sängen, stora kors i mitt lilla tak! Brukar alltid hänga med sängen innan nio. Jag gillar att umgås med min säng, därför jag jag spenderar så mycket tid med den.
Imorgon fyller min minsta lillebror år, tror fasen han fyller folv, helt galet.
Wow, nu blev klockan mycket och jag ska hooka med sängen och mina vänner i Tree Hill.
Have a good nights sleep, baby!


JD:
kommentar!!:D
fast det är lite svårt att kommentera tycker jag, vet liksom inte vad jag ska skriva.
btw, jag gillar att läsa din blogg, roligt att det inte bara finns fjortisbloggare och folk som vill bli kända.

SV: Haha åh, det kan jag helt klart förstå! Men finns det något att säga, så säg det! Blir mer än glad för frågor, påståenden, komplimanger, vad som helst! Lös upp som fasen när jag såg din kommentar. :D
Jäklar vad kul att du tycker om den, mest därför jag skriver ju. Haha nä, tack för att du tycker så! Jag struntar egentligen fullständigt i hur många som läser min blogg, visst är det kul med många besökare, för då vet jag ju att det finns några som tycker om det jag gör, eller ogillar haha. Vad vet jag. :D


Kommentarer
Postat av: paulina

Sv: Fan vad najs! du måste ta och säga till när du fixat dom! :D

2010-02-02 @ 23:16:43
URL: http://paulinaan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh Niiiiceee :D Jag måste vänta iaf till efter min födelsedag, så du får vara testperson och säga om du är nöjd sen :D

2010-02-03 @ 08:15:25
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: JD

Yay vad härligt!! :D

haha fyller han folv år? xD

2010-02-03 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0