All I needed was the love you give, that was all I needed for another day.

Jag sitter här fullt påklädd och väntar på att min pappa ska komma hem från min farfar så att vi kan ta oss iväg och handla. Jag måste åka med för att annars får jag äta bajs imorgon på bussen, -på bussen till kungsberget!-. Ja, imorgon åker vi! Ska bli så jävla kul, astaggad.
Är förresten så jäkla lack på min dator, eller min skärm, jag vet inte vad felet är. Men när jag ska se på film eller se på bilder så stängs den av och sätts på hela tiden. Så jag måste alltså lägga över de filmer jag ska se på ett usb minne och dra in i min andra dator, sjukt jobbigt. Och ne, jag kan inte använda den andra, för den är redan sämre än denhär. Helt sjukt jobbigt. Och ibland så står den bara och blinkar, asläskigt.
Vad ska man hitt... kom nyss på att jag inte kan göra något ikväll eftersom jag ska upp före tuppen imorgon. Runt fem måste jag kliva upp ur min säng, usch. Men så värt det. Men vad kan man hitta på på måndag kväll då? Och resten utav lovet?
Igår var som sagt roligt, astrevligt. Så glad att jag slapp sitta hemma och fick vid tretiden skjuts hem så att jag ednå fick sova i min egen säng. Det är verkligen GULD värt! (Världens mesigaste utryck, jag vet)
Nä nu ska jag nog ta och dra till lite här på mitt rum, ser ganska förjävligt ut.
Ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0