When did your heart go missing?

God morgon!
Igårkväll kunde jag stått och kikat på johnossi, på deras releaseparty av nya plattan. Jag vann två plater på gästlistan genom bandit. Men då så man vara arton äckliga år. Så jäkla surt. Så istället fick jag höra det över telefon.
I skolan igår hade jag bara en vettig lektion, engelska. Annars hade vi bara språk och klassråd, okej, en kvarts idrott också där vi bara pratade. Alla andra lektioner var inställds, sjuka lärare osv. Idag har vi iallafall bolltunering, och jäklar vad vi ska vinna. Vi har vunnit de andra två åren, i sjuan och åttan, så vi måste vinna.
Och imorgon, då fyller jag år. Hela sexton bast! Stort, eller inte.
Yeye, nu ska jag göra mig klar för avgång, avgång med moppen! Mhm, idag åker vi moppe till skolan. Jag och Nathalie lättar från Landfjärden fem över halv.
Love, your truly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0