But its allright, its okey.

Jag ligger i min soffa och ser på tv, vilket jag gjort precis hela dagen.
Har nyss tryckt i mig två pannkakor. När jag att vid bordet började jag tydligen använda öronen och fastnade i min lillebrors smaskande, och ett tag trodde jag att jag skulle kräkas så jag fick be honom hålla käften och gå därifrån.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som erbjuds.
Nu ska jag gå in i mitt rum och sätta på min dator och ordna lite på min ipod.
Max vann förresten bandittävlingen om att stå på gästlistan till Johnossis releaseparty, och jag stod på första plats på följa-med-listan, men såklart var den 18 bast på skiten. Fan.
Här har ni två låtar jag fastnat för också. Memories (featuring Kid Cudi) - David Guetta, Kid Cudi och I Know What I Am - Band Of Skulls.
Nä, tjerå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0