I will try to fix you.

Herre mig jävla skapare. Igår var.. crazy, men trevligt och väldigt roligt. Var till en början bara tänkt att jag skulle åka med Felix och lämna lite pengar på Kvarnängen och sen slita oss hem till honom och se på film. Så jag drog på mig ett par mjukisbyxor och blev upphämtad. Och allt gick som det skulle, vi lämnade pengar, hyrde Män som hatar kvinnor och såg på den. Sen ringde jag min vän Andreas och han, Elias och Niklas kom och hämtade mig hos Felix. Daniel, Daniel, Rikard och Tobias satt i ännu en bil till sällskapet. Vi for iallafall runt och jag bjöds på en oplanerad fylla. Efter en tur till Haninge så skulle vi ta en sväng på Vanstaskolans skoljoggsrunda, och vi hann åka en bra bit, innan vi fastnade.. En bil nedkörd i snön och en utan motorolja, feint. Efter en hel del puttandes skulle vi starta bilen - inget händer, slut på batteri! Ännu finare. Nu ville Andreas ut och springa, och det gjorde han, alla andra vet jag inte var de försvann. Jag, Rikard och Niklas satt iallafall kvar i bilen med öppet fönster som inte gick att stänga, och jag fick mina fötter värmda utav dessa män, mycket gulligt. Oss gick det inte någon speceill nöd på, vi lyssnade på ugglorna och skrattade. Efter ett tag kommer en flåsandes Andreas tillbaka och vill ha sällskap utav Rikard, så han for iväg och jag och Niklas satt kvar i bilen. Det gick fortfarande ingen nöd på oss, vi hittade filtar och lyssnade på Håkan Hellström och snackade skit, vilket var sjukt trevligt. Sen runt sexsnåret kommer alla tillbaka med Hubbe, Hubbe och startkablar! Efter ett par försök och suckanden startade den och vi kunde rulla vidare till nästa bil som hade problem. Men nä, vi lämnar det till morgondagen. Daniels bil fick stå kvar i skogen och Andreas fick köra i två vändor. Andreas slängde av mig och Rikard hemma hos dom och vi slängde oss på soffan med varsin öl, klockan var ju bara runt sju på morgonen. Efter ett tag kom Andreas också och vi drog på Göta kanal 2 och när all öl var uppdrucken så somnade vi rätt bra i soffan alla tre. Men länge fick vi inte sova, för Rikard skulle till tandläkaren så klockan tio var vi uppe och hoppade igen. Mot nynäs, när jag och Andreas släppt av rikard drog vi förbi Kvantum och köpte något att dricka, sen hämtade vi grabben igen och så for vi hem till Andreas pappa. Där blev det bara massa tvtittande vilket var läskigt skönt. Andreas slumrade lite medans jag och Rikard krigade om fjärrkontrollen. Någon gång runt ett så åkte vi tillbaka hem till Andreas och Rikards mor och far. Först stannade vi dock till på ica i Ösmo och de köpte sig massa mat. Så, hem och äta kyckling. Sen skulle vi tydligen till haninge med Hubbe, dock inte Rikard, han skulle hem. Men vi åkte hem till mig en sväng först så jag fick duscha, sen så for vi till Haninge i någon halvtimme, Andreas var trött så vi for hemmåt igen, och nu sitter jag här, med utslag på hela kroppen. Jag måste till och med säga; bokstavligt talat, HELA kroppen! Det kliar, och kliar, och kliar. Usch.
Nu måste jag skriva ett snuskigt personligt brev för att jag över huvud taget ska kunna få något sommarjobb. Självklart är jag ute i sista dagen, allt ska vara inne senast idag, så jag måste sätta igång.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0