Disco disco!

Hej och ledsen för ännu en dålig uppdatering.
Igår gick jag upp klockan halv sex för att klockan tio över sex bli upphämtad utav Felix, Andreas och Hubbe och sen åka till Ösmo och hämta Ted. Och när det var avklarat, så for vi mot Göteborg! Vi skulle åka och hämta en bil där. Tror vi gjorde runt tre stop påvägen dit, första gången på Max som var stängt, andra gången på en mack för att vi var hungriga, och tredje var en kisspaus på ännu en mack. Sen var vi i Göteborg runt tolv, och då var det min tur att få kissa på en mataffär i närheten. Sen tillbaka till bilen vi skulle ha med hem och där fick vi vänta på Felix som var inne och ordnade med papper. Sen bar det av till ett antat mackar, och sen till mcdonalds. Efter mcdonalds till ännu en mack tror jag, och sen till Gränna! Därifrån fick jag med mig fyra polkagrisar (till min familj, jag har godislöfte..) och fyra älgar. Två utav älgarna åkte jag med, och de två andra älgarna åkte i den andra bilen. Radion fungerade inte i min, Andreas och Hubbes bil heller, så jag och Andreas fick lyssna på Hubbe hela bilresan som var runt fem timmar. Näe, men jävlar vad kul vi hade. Kom hem vid runt sju, och då var det bara in i duschen, slänga i sig mat och sen kom Andreas, Ted och Hubbe och Hämtade mig igen. Så for vi in på coop för att Hubbe skulle köpa en ny tandborste. Felix och Ted plockade upp Tina också. Sen åkte vi hem till Felix och såg på Solsidan och Patrik 1,5. Men vi alla blundade igenom filmerna och vi for hemmåt vid halv ett. Och då var det bara ned i sängen.
Vaknade imorse och satte på min ipod och kikade in på facebook, och såg statusarna "skitväder!", "vad kul att vi fick lite snö iår också!", "inte mer snö!", så jag kikade ut genom fönstret och möttes av en omysig syn, snö.. FY!
Nu tänkte jag slänga mig i min säng igen och se på en film och äta lite naturgodis i väntan på att Hubbe och Andreas ska höra av sig. Kan lägga in lite bilder från våran roadtrip senare eller imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0