Thats the way I like it.

Uäh. Jag är ju kass på det här! Vill så gärna blogga, men känns inte som om om jag har något vettigt att säga.
Igår var jag iallafall på party i Porthus med tema röda mattan så jag slängde på mig en klänning och ordnade till håret. Kan slänga in någon bild i slutet av inlägget. En omatad jäkel blev kalasglad på två 7.0, lite öl och en välkomstdrink. Bra och billigt. Det värsta är, att jag har aldrig varit så bakis som jag varit idag. Imorse var allt frid och fröjd, lite huvudverk bara, men det räknar man ju med. Men när jag satte mig på bussen hem, så jäklar vad illa jag mådde, kom hem och kräktes massa dricka, inget annat. Förstår inte hur det kan bli så illa av det lilla jag fick i mig, helt sjukt! Yeye, jag hade kul igår och så, helt klart. Senare idag, någon halvtimme efter att jag kommit hem, så fot jag skakis och hungrig, dörädd att kräkas igen iväg på match, seriestart med mitt fina lag. Vi förlorade dock tyvärr med 0-1. Men vi spelade bra, helt klart!
Nu lägger vi om för valborg! Vet dock inte riktigt vad som händer, men hända ska något göra.
Tror förresten inte längre att jag är allergisk för katter, utan för ÖL! Hur sjukt vore inte det. Ska iallafall springa in på akuten imorgon om mina prickar är kvar och kika det. Efteråt ska jag och min syster Linn in till stan och fixa med lite uppgifter jag fick från Fredrika Bremer, jag kom in prelimenärt, hur sjutton det nu stavas, på medieprogramet, hur grymt som helst! Ska iallafall fota Götgatan och göra lite annat.
Jag har som sagt lyckats kära ned mig i en grabb, som bor längst bort i världen. Det är lite småkomplicerat, så jag vågar inte säga mera.
Och nu måste jag rusa in i duschen för att komma i säng någon gång, ännu en gång försent.
Yours truly, My.


Jag och mitt fina sällskap.


Och här har ni mig och Christoffer. Knappast den mest smickrande bild på mig, men struntsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0