But thanks for loving me, 'cause you're doing it perfectly.

Mitt lov har varit så läskigt bra. Har i princip bara hängt med Andreas, Rikard, Ted, Hubbe, Felix och dedär.
Vi tog ju en roadtrip till Göteborg, det var nog bland det första vi gjorde på lovet. Sen så har vi ju suttit fast på skoljoggen i runt fem timmar. hängde med Rikard och Andreas dagen efter det. Sen var jag nog hemma en dag och sen tror jag att Rikard kom igen, med sin vän Glenn och hunden. Så jag åkte med de till Ösmo och hängde med Andreas. Sen vid ett någon gång tog vi en tripp till Västerhaninge och påvägen hem går biljäveln sönder, ovanligt, vi brukar ju ha sån tur med bilar. Så Rikards pappa fick komma och bogsera hem oss. Då for vi upp i soffan och de spelade fifa, en trött brud slumrade lite men fick aldrig sova. Lyckades sova en fin kvart medans Rikard var iväg till tandläkaren. Käkade och fixade lite när han var tillbaka. Sen körde Andreas hem mig vid tre någon nång. Och den kvällen satt jag nog bara hemma. Sen igår, så fick jag ett sms vid tjugo över elva att jag skulle pallra mitt feta arsle upp på en buss och ta mig till Ted av Andreas. Med flottigt hår tröck jag på mig en mössa och sprang ned till bussen. Väntade på sällskap till Ted vid Musköten, Niklas kom någon minut efter att jag satt mig ned där. Så vi rullade ned till Ted. Där var nästan bara människor jag inte kände, men Andreas bjöd på spriten han hade kvar så jag slängde ned ett par shottar och så var jag på topp. Vid tre någon gång tog sig alla hemmåt, alla förutom jag och Andreas, Andreas sov dock redan. Efter en upptäcksfärd till soptunnan och prat med Ted och Tina så for jag ned bredvid Andreas för att sova lite. Vid sju var det god morgon och vid halv tolv sprang jag och Andreas från Ted och Tina för att jag skulle dra mig hemmåt med bussen. Det var.. i princip mitt lov. Lät kanske inte så kul, men med mina efterblivna vänner kan även den sämsta situation bli den bästa.
Nu ska jag länka er två låtar som jag kärat ned mig i och fått mig att kära ned mig i en grabb.
Whataya Want From Me - Adam Lambert och All The Right Moves - OneRepublic.
God natt mina käresta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0