All the right moves.

Jag är trött, smutsig och nervös.
Jag orkar inte mer skola nu, massa prov och pryttlar vilket jag är kass på. Jag måste duscha, och jag är lite smånervös inför imorgon. Jag ska tydligen på informationsmöte på Fredrika Bremer-skolan och visa mina tio bilder jag tagit på Götgatan, berätta varför jag vill gå media, vad en bra resp. dålig logotype och illustration är, också vilken reklamfilm som är den bästa jag sett. Och jag sätter mig ned med det NU. Lika duktig som alltid, måste fasen bli bättre på sånt, men det får bli till gymnasiet.
Har inte så mycket mer att säga, än att båda mina datorer är ur funktion, kaputt, putsväck. Nästan iallafall, jag kan ju kika runt lite på de, men de låter som flygplan bådatvå och den jag hänger på nu stänger av sig hela tiden och bluescreens är vardagligt.
Nä nu måste jag kämpa vidare med alla nedrans prylar. Sen göra min kropp ren och sen krypa ned i sängen bredvid min vägg som jag hoppas snart förvandlas till någon bra människa.
Hare skit!
Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0