You're a few years overdue.

God kväll mina damer, och herrar!
Jag sitter här med mätt mage, full på mcdonalds! Är också ledsen över att det är söndag. Men vad tusan.
Matchen gick bra! 1-1 fick vi det till, och vi spelade döbra i andra halvlek. Vi var värda vinst. De var obesegrade, men inte lika mycket obesegrade längre.
Jag ska nog snart iväg till Fredrik och Jonatand igen, kanske. Beror på när de blir klara hos sina farföräldrar. Vi ska se på Kenny Starfighter ikväll om det blir som planerat, strålande. Så extremt skönt att bara ta det lugnt på kvällarna, med bra sällskap, gillare.
Nästa helg är redan rätt planerad, vi ska över till Mathias och bada, pratades det om. Saken är den, att det känns som om jag ska göra något då, men jag kan verkligen inte komma på vad! Om det ens är något. Jag hoppas på partaj också.
Imorgon ska jag åka hemmifrån vid halv nio. Börjar egentligen då, men jag fick ramla in vid kvart i nio, bara för att slippa vänta i en timme i skolan. That kicks-ass!
Tror inte jag har mycket mer att berätta. Så, vi hörs vettja.
TJEZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0